Helt Sanslöst!

Igår skulle vi åka till ikea och köpa en byrå. Vi tänkte ta Sjuntorps vägen till 45:an men istället så tog vi prässebo vägen. En bit in på den möter vi en lastbil som kör jätte fort och ligger mitt i vägen. Vi saktar ju ner och ser sen att det kommer ju inte gå, han låg verkligen mitt i vägen. Så vi svängde så vi åkte ner i diket. ÄNDÅ så kör han in i oss i bakänden på bilen! Helt SANSLÖST!
Sen efteråt när vi trixat oss ur bilen och johannes hysteriskt går fram till honom och undrar vad han håller på med, ja då försöker han få det till vårat fel! Att vi skulle stannat uppe i krönet mitt i vägen så han kunde svänge in på en utfart som fanns där. Då undrar man hur han tänker! Vadå stanna mitt i vägen typ 500m från där vi mötte honom och mitt i ett krön? Vi hade inte ens kunnat stanna där eftersom det som sagt låg i ett krön och kurva -.-

Som tur ringde vi dit min mamma som fick komma och kolla och se till att allt blev rätt med papprena. Grr, nu på efterhand så skulle man bara ringt polisen direkt eftersom det kan bli lite osäkert om vem som får skulden nu bara för vi mötte honom. Även om det var hans fel utan tvekan. Men men, hoppas bara på att försäkringsbolaget betalar ut nu.

Iallafall, dom är ju dumma i huvudet lastbilschaffisarna som kör åt byggena här ute. Dom bara gasar och skiter i allt! Blir så irriterad!!

Ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0