Julgran!

Åter igen ställs jag inför dilemmat liksom titeln visar. NÄR ska man sätta upp julgranen? :O
När jag bott hemma så har vi alltid satt upp den dagen innan julafton, mysig tradition men iår tror jag verkligen inte att jag kommer orka! Illa nog att man måste slå in massa julklappar, vilket jag kommer göra dagen innan julafton så jag kommer ihåg vad det är i dom xD Man lär sig av sina misstag ;) Men iallafall, att sätta upp en gran höggravid också Oo Nej du, det blir nog inte så bra. (Fast klassas väl som höggravid redan nu, bara 46 dagar kvar till BF ^^)

Men ändå, ska man sätta upp granen sent så djuren inte har så mycket att leka i. Ungefär 2-3 dagar innan jul, eller ska man sätta upp den tidigt. Typ idag första december, för att den är fin?

Förra året satte jag upp den rätt tidigt i lägenheten för jag tyckte det såg trevligt ut! Plus att man får sån mysig jul-känsla! Katterna rev den 2-3 ggr under hela tiden den stog uppe. (vilket var läääänge) Och när de rivit den så var det ju bara att ställa upp den faktiskt. Kanske lossnat en kula eller något men den var ju bara att hänga upp med.

Men nu vet jag inte. Vi har ju lilla Maja som fortfarande är kattunge och helt störd och busar med allt hon kommer över. Men det gjorde ju Prince och Mclovin i lägenheten med :S
Dilemma Dilemma.
Måste dock beröma lilla Maja som är så duktig och har inte rivit ner några ljusstakar eller något sådant, fasten de har jätte roliga sladdar som hon vart framme och tittat lite extra på ;P

Påtal om ingenting nu då, Rätt bra när johannes är iväg och jobbar och det inte finns några nya serie avsnitt för mig att titta på. För då ser jag till att skriva något inlägg ^^ Bra va? ;)
Men tacksam för hjälp och tips ;)

Ciao Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0