Nässpray

Som ni vet så är jag ju sjuk. Men jag tänkte bara berätta lite om ett tvångsbeteénde jag har! :O

När jag blir sjuk så krävs det mycket av mig för att jag ska först och främst ens använda nässpray! Jag mår riktigt dåligt när jag tänker på alla bakterier som sitter på nässprays flaskan när man använt den. Så att jag ens ska få för mig att använda det så måste jag vara såååå himla tät och inte orka med det mer.

Men iallfall så kan jag aldrig använda en som är använd innan! Spelar ingen roll om det bara är jag som använt den! Jag kan bara inte använda den igen. Så varje gång måste jag köpa en ny. (inte en ny varje gång jag ska använda den under en och samma förskylning, utan för varje ny förskylning) Och jag kan verkligen inte använda den om jag vet att exempel johannes har haft den eller även om det är någon annan som jag bor/bott med så som mamma, syster, bror etc. det är ännu värre! Men jag skulle iofs aldrig använda en som jag använt en enda gånge själv ändå fasten det är full.

Så jag är en lite "penga-waister" när det gäller nässpray och det hade nog antagligen varit bättre om jag bara stuntade i det xD Men det känns ju så mycket bättre efteråt! När jag haft den där ångesten och använt den :P

Men iallfall, jag kan inte använda "gamla" nässprayer och ja, jag är lite dum i huvudet ibland ^^

Ciao ciao

Kommentarer
Postat av: Amelie

Varför spritar du inte nässprayen efter varje användning? Då slipper du ju alla bakterier på den. :P

2010-12-22 @ 18:24:38
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: TinkelBell

Jag har fortfarande kvar den där känslan av att bakterierna är där även om de inte skulle vara det xD Vet inte varför, måste väl vara något traumatiskt i min barndom eller något ;P

2010-12-23 @ 14:23:19
Postat av: lol

Eh? Skölj? Sen lär du ju komma i kontakt med fler/värre bakterier på en toalett än på en nässpray - men visst.

2011-01-22 @ 01:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0