Snart är det dags!

Ja nu är det inte långt kvar till något över huvudtaget! :O

Det är exakt en månad kvar (31 dagar) tills BF.
Det är bara 10 dagar kvar till julafton!
17 dagar kvar tills jag är i "faro-zoonen" för att bebisen skulle verkligen kunna komma :P

1 dag tills min och johannes årsdag <3
17 dagar tills nyår!

Ja det är som sagt inte långt kvar till massa saker ^^ Men rätt skönt att veta att det händer lite saker nu :D Annars så flyter allt på, är 35+4 och har förvärkar som bara den! Men men snart är den här :)

Idag så har jag vart duktig och städat jätte mycket eftersom jag och johannes har våran årsdag imorron och det känns skönt att jag inte har massa saker att göra imorron utan bara dammsuga lite och göra mig iordning så kommer johannes hem sen så ska vi iväg och ha skoj :) Men suck vilket diskberg vi hade här hemma! :O Tog typ 1 timme att mata mig igenom allt xD Men nu är det borta ^^

Har snart köpt alla våran julklappar vilket är tur eftersom vi är ju inte snabba alltså xD Men har en del kvar fast det får väl bli till helgen som vi inköper det sista. Så himla svårt bara att veta vad man ska köpa till alla :O Men vi har väl löst det hyfsat iallafall ^^

Men nej, nu ska jag titta lite på tv!

Ciao Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0