48 dagar

Idag är det bara 48 dagar kvar tills beräknad nedkomst! Spännande! :D Vi har också bokat ett möte på måndag med familjerätten så då ska vi fylla i ett faderskaps intyg :P Så då blir johannes pappa på riktigt! :P

Annars så skulle vi vart i studion idag och grejat med de nya inspelningarna som finns och sedan spelat in johannes lite ^^ Meeeen det blev inte av då Jonas, den ena killen som jag jobbar med där, har magsjuka i familjen! Så vi var inte så sugna på att åka dit ;P Men men, det får bli senare!
Istället åkte vi till bowlinghallen med per och spelade lite ^^ det va riktigt kul :D Men men nu ikväll så kommer Björn hit och Per då som fortfarande är här, och så ska vi spela lite wii och mysa :)

Imorgon blir det av till trollhättan och spela lite julmusik i stan ^^ Ska även sjunga med orkestern när barnen dansar runt granen och när vi tänder den etc :) Hoppas det inte är lika kallt imorron som det vart idag. Men det är väl bara lycko-önskningar :P

Annars så var det längesen jag la upp något här så det är väl på tiden! Men vet inte, inte orkat lägga upp något trots att jag haft massa att skriva om! Jaja, här är ju något iallafall :P

Första advent är det ju också imorron! Så julpyntat har jag gjort här hemma och det ska bli mysfrukost imorgon innan vi åkter in till staden ^^ En tråkig grej var att när vi pyntade här hemma i torsdags så fick jag ju blodsockerfall -.- Inte så bra! Vart hungrig länge men vi hade ju gjort massa saker hela dagen så vi hade bara sagt att vi skulle laga mat när vi kom hem, men när vi kom hem så började jag skaka, svettas och mådde jätte illa! Men efter ätit lite så blev jag faktiskt bättre men fick världens huvudvärk :S Får väl börja ta med mig lite mat eller frukt m.m när jag vet att vi ska iväg någonstanns.

Ja annars så har det allt hänt en del men orka ta det nu :P Kommer jag på något så skriver jag ;)

Ciao Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0