let it snow, let it snow, let it snow!

Idag vaknade jag ju upp till snö. Det verkar inte heller avta -.- vilket just idag suger lite. Vi ska nämnligen hämta den sista skiten som finns på kontoret för johannes pappa ska hyra ut lokalen, så vi kommer köra med hästtransport.. Suck suck! Vill ju inte skotta uppfarten eftersom man inte vet om det kommer ens ligga kvar. Det är ju faktiskt bara 0-gradigt ute så skulle inte förvåna mig om det slog om till regn sen så det bara blir maaaassa slask överallt :/ Men annars vill jag gärna ha snö ^^ Fyller ju år rätt snart och vill gärna ha snö då eftersom det ser så mycket trevligare ut när det finns massa snö, än regn och grått.

Men det var ju ett tag sen jag lade in ett inlägg :O Har fortfarande inte hittat min USB-sladd till kameran men har väl inte direkt letat heller så ska försöka göra detta lite senare ikväll. Så då kanske det kommer maassa bilder upp på diverse olika saker som jag ska ha lagt upp bilder på ^^
Så för att sammanfatta lite över saker som hänt så ska jag väl försöka skriva lite om div. saker som hänt ^^

Ida och Hennes syster Malin kom och hälsade på och hade med sig lite barnkläder ^^ Riktigt trevlig kväll då vi satt och pratade om gamla barnserier och filmer som var super bra och att dagens barnprogram suger i största alllmänthet :/ Bättre förr! Måste säga Tack igen för kläderna! Super bra ;)

Annars så var jag på föräldrarutbildning förra veckan och idag så ska jag dit igen. Men denna gången så får jag med johannes också ;) Känns bra! Dock ser jag inte riktigt poängen med föräldrarutbildning. Visst lite kul att träffa folk och BM som håller i det berättar ju en del saker som man egentligen inte riktigt tänkt på eller som man funderat på men aldrig kommer ihåg att fråga! Men förutom det, så tycker jag att det känns ganska onödigt.

Vad har hänt annars? Står helt stilla i huvudet på mig! inte så mycket samtidigt som en heldel! Är väl därför jag inte kommer ihåg något. Vi har lämnat in vårat Wii så det blir flashat nu, de är nice. Jag har börjat vakna kl 6-6.30 varje morgon bara för jag måste lägga mig ner i sängen vid kl 8-9 på kvällen för mina revben känns som de har gått av, någon sparkar på dom samtidigt och sedan punkterar alla organ som finns i hela kroppen. Helt enkelt, det gör skit ont! Men då vaknar jag heeeeela tiden på natten för att jag har ont i dom, måste pinka och ryggen som också äter upp mig :/ Så dagarna känns oooooändliga! Inte så kul eftersom jag inte vet hur jag ska sysselsätta mig :S

Men men, nästa vecka kommer bli jobbigast ever.
Måndag är det BM,
Tisdag är det föräldrarutbildning och tjockisbad,
Onsdag ska jag ner till Kungsbacka sjukhus och träffa knäläkaren igen.
Torsdag och fredag blir lite ta det lugnt, men där ska det inhandlas till kalas. ska även försöka få in några att komma och fira mig då så söndagen slipper bli allt för hektisk!
Lördagen så ska jag spela in i studion igen + att jag fyller år!
Söndag, ja då jag fyllt år och ska väl ha kalas hela dagen eftersom min släkt typ är omöjlig att samla på en och samma gången så alla kommer utspritt -.- suck suck suck!

Men men, annars så går väl tiden på. 30+4 idag, så v31 nu! ca 9 veckor kvar tills det borde bli dags ^^ Hoppas INTE att jag går över tiden -.- det hade vart super jobbigt eftersom jag tycker det är jobbigt nu och kommer bli skönt när man slipper ha super ont i revbenen hela dagarna :P Men men ^^

Ciao Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0