Studio jobb

Idag så har jag vart i studion större delen av dagen! Fixade och grejor med Jonas och Sören och det blev nog super ^^ Vi kom så pass långt att jag är "färdig" för tillfället :P Vi väntar nu på att en gitarrist de hittat ska spela in lite gerjor så ska vi träffas den 27 igen och sitta och klistra med effekter, gitarr spelet etc :) Kommer nog bli super! Vi behöver en killröst också och detta arbetet har johannes tagit på sig att rå-öva och sätta en del av låten så vi ska spela in honom och sen göra om hans röst :P Så han kommer också komma med nu ;P Blir kanon kul! :P 

Men guuud så ont jag får i magen precis brevid naveln när jag står upp länge :/ Men men, så är det! ska ta upp det med min BM på måndag. Blir lite orolig att jag ska få muskelförslitningar eftersom jag har haft ont där så himla länge nu och det är väldigt intensivt! :( Det är liksom inte i magen utan mer på utsidan typ. Som att jag har ett djupt sår där eller nåt.. Det gör ont iallafall!

Annars så var vi och handlade lite taco-saker och sedan åkte vi hem och gjorde tacos :D Städade också i massa köksskåp nu på kvällen! :O Guuud va mycket skit vi hade som gått ut i skåpen :P
Men vi åt iallafall tacos nu på kvällen och ska nu spela lite wii och mysa :) Gos Gos!

Ciao Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0