BM idag

Idag ska jag träffa min BM och nu kommer jag antagligen få reda på vilket rhesus-faktor jag har och jag hoppas innerligt att jag inte hör till dom 20% som är negativa -.-' Då kommer jag behöva ta massa sprutor och grejs efter förlossningen för att kroppen inte ska skapa antikroppar mot barnets blod.
(Om ni vill veta mer om det och vad rhesus-faktor innebär får ni googla xD Jag orkar inte förklara allt :P)
Men iallafall så ska jag antagligen ta massa sånna prover. Måste komma ihåg att prata med henne om man kan göra en sista-minuten ändring av föräldrargrupp för föräldrarutbildningen för annars kommer johannes missa dom :/ För det är alla tisdagar i november nu kl 13.30 till 15.30 så 2 av gångerna jobbar han eftermiddag och kommer inte kunna komma alls och de andra 2 så kommer han sluta jobbet kl 14.00 så då missar han fram till kl 15.00 ungefär så ska prata med henne men också prata med johannes om han skulle kunna få ledigt dom här tisdagarna men det tror jag inte så då får jag väl gå själv eller ta med någon annan som vill följa med mig ^^

Men usch, har en sån där kännsla att jag glömt något viktigt! :O Inte kul alls :/

Och just det! Johannes, min fina pojke, köpte ett par mammaleggings och en tjock mys-mamma tröja :D Det är jätte gosigt och jag gillar det ^^ så puss puss på honom!

Berättar mer sen om min dag när jag vart hos BM.

Ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0