BM

Igår träffade jag ju min BM. Det var en vanlig kontroll och så och allt såg bra ut! Mitt SF-mått var lite stort men hon hade svårt att hitta övre livmoderkanten så hon tveka lite mellan en cm så hon tog de större och hon sa att det spelade antagligen inte roll och annars om det skulle vara så att magen växer förmycket ja, då blir det väl en jätte bebis xD Inte mycket man kan göra åt det! Min mamma fick ju 3 heffaklumpar så hade itne förvånat mig om våran blir likadan :P

Jag är förövrigt A+ Så inga sprutor för min del :D Woho ;)

Haha johannes jobbade förresten så mamma körde upp mig så kom johannes upp och skulle hämta mig istället sen för han slutade samtidigt som jag skulle in men dom var sega där inne så kom in en halvtimme försent. Men iallafall så kom johannes in i rummet preeeecis när vi var klara xD Timing ;P Så han missade allt :P

Och våran bebbe sparkade på barnmorskan när hon skulle mäta med. Den ville inte bli mätt ;)

Men men, annars så åt vi lite mat på Oden Cafet, hälsade på johannes mormor och sen bowlade lite med per ^^ Kul dag! Åkte hem på kvällen och såg på saw 6 med pojkarna också. Det är nog faktiskt en av de bättre saw-filmerna!

Ciao Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0