Bullbak x2 och Äventyrsbad!

ja denna vecka, eller den korta delen av den som varit, har vart ganska händelserik fast ändå inte ^^ Så vi börjar från början med slutet av förra veckan! Dvs i söndags.

Så i söndags åkte jag, johannes och therese (johannes lillasyster) till vänersborgs vattenpalats! Helt okej faktiskt fast det var vääldigt oplanerat. Jag vaknade nämligen upp på morgonen och var väldigt sugen på att bada :D Så jag tvingade johannes och johannes ringde hans bakfulla lillasyster och tvingade henne ^^ Sen åkte vi och badade vilket var en mycket underlig känsla ändå! :O Har ju bara legat i badkaret med magen men nu när man hoppade runt lite granna så var det helt skumt! Kändes riktigt mobbat :P Men det går inte att beskriva..

Iallafall så skämde johannes ut oss också xD Han gick in på toan och kön utanför, den bara växte! Jag och therese stog där och väntade och tittade på kön bara och de va skit pinsamt för vi ville ju inte stå där när han kom ut så vi satte oss i bubbelpolen en bit bort så jag kunde komma i kapp honom sen :P Och det ända han sa när han kommer ut är,
 -Demonerna.
så ja.. Ni kan ju tänka er vad det luktade där inne! :S Iallafall så var vi där ett par timmar sen blev det hem, äta bakfylle-mat, dvs pizza, och titta på tv ^^

Men igår då! Då satt jag coh steck kollade på serien Moonlight! Jätte bra serie faktiskt! Synd att de bara gjorde en säsong :/ Men jag bakade då bullar också! :D Dom blev super goda och är nu idag uppätna xD Så idag ska jag baka fler ^^  Måste säga att jag är riktigt grym på att baka bullar ;D Johannes avgudar dom och ingen annan har sagt att dom inte var annat är jätte goda. Så de så! ;P

Men om ni vill ha bull-kalas, kom hem till mig idag ;D

Idag har jag och johannes varit duktiga med! Eftersom vi har tjockat oss i 3-4 veckor nu, alltså överdrivet mycket, så är det dags att börja ändra på de! Så idag var vi ute och gick med chayenne i solen och så tog jag lite höst bilder ^^ Dock ingen som blev så där jätte bra.. Orkade inte direkt leta heller, utan får göra de samma imorron om solen skiner!

Men nu ska jag baka mer bullar, så..
Ciao Ciao!


Kommentarer
Postat av: Malin Segerlind

Hej Ronja!

Detta är Malin, Idas syster!

Ida har berättat den goda nyheten att du och din kille väntar ert första barn. Hon bad mig lägga undan saker som jag inte behöver till Kasper längre och det har jag gjort.

Har massa blöjor i stolek 2 då kasper växte ur dom nästan med en gång, har även en hel del kläder om du är intresserad!

Lycka till

Mvh Malin

2010-10-13 @ 22:16:41
URL: http://framtidensfrisor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0