Facebook citat från - Alla!

Ja nu kommer det! Det Snöade!!!!!! :O


Haha fattar inte varför alla tycker det är en big deal, det är ju inte McDonalds :P

Haha nej nu är jag dålig :P men iaf, jag tycker det var mysigt och vill ha mer ^^ Men som sagt, det är ju ingen big deal.. Det har varit kallt länge och det är ju änna dags! Så mer snö åt folket :D

För det måste ni ju hålla med om att det är mer nice med snö och kyla än regn och lera? :/ Det tycker jag.. usch på hundarna när dom kommer in :S

Så SNÖ SNÖ SNÖ SNÖ! :D


BabyAce Zero2four - den barnvagnen är det jag ska köpa snart btw :P Och bilderna på målningen blir lite försenade men borde kunna få upp dom senast någon gång i helgen, men de kommer ^^ Rummet är färdigmålat och så men det ska fixas lite ;) Och blev inte så som jag sa senast för jag lät johannes välja istället :)

Ciao Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0