Ikea och förvärkar

Ja i lördags åkte jag, johannes och per till ikea och handlade lite grejer till barnrummet ^^ Guuuud vad med folk det var där! :O fick riktigt slåss för att kunna ta oss fram. Men nu har vi allafall fixat iordning där uppe och det är jätte mysigt!

Köpte en matta till golvet, en nattlampa och vägg-stickers, som förövrigt var det sämsta ever! De var jätte fina och det blev jätte fint men jag var tvungen att använda tapetklister på dom för att klistret som de hade på sig var för dåligt och de trillade ner efter ett tag -.- Så fy skäms ikea, skaffa bättre klister för guds skull.

Men iallfall så ser det jätte mysigt ut där uppe och har ju lovat bilder på det och har tagit bilder men tyvärr hittar jag inte min USB sladd förtillfället xD Så bilderna blir sena.. men iallfall så blev det jätte mysigt där uppe! Har vädrat hela dagen med för att bli av med färg och lim lukten och det verkar ha minskat nu iallfall :)

Annars så hade vi ett riktigt kak-kalas efter vi handlat på ikeas resturang :P Det blev grillad kyckling med pommes och rostade rotfrukter för mig och lite prinssestårta och choklad mousse xD Nam Nam vad det :D

Efter vi suttit och vilat en stund så åkte vi bort till mediamark och kollade med. Gud va med grejer dom hade där :O riktigt kul att kolla på faktiskt ^^ Och jag är sååå sugen på en Iphone nu med :/ Synd att dom kostar så.. även iphone 3 när jag kollat på blocket.. men men, någon gång när man får lite extra pengar igen ^^ Vill ju inte lägga pengar på en ny mobil nu när vi måste köpa massa barn grejor. (även om det inte är så mycket kvar, men det finns ju endå en del.)

Igår dock så hade jag såååå ont i magen av och an :/ Börjat få massa förvärkar men hoppas på att de inte kommer komma allt för ofta så jag måste gå med dom tills v 40 Oo Skrev på mitt gravid-forum och frågade om det kunde ligga genetiskt att få barn förtidigt men det blev delade åsikter. en del säger att deras BM har sagt att det inte har med gener att göra över huvudtaget medans vissa säger att det kan ha en del med gener att göra. Men men, får väl hoppas att den stannar kvar där inne tills det är dags ^^

Nej nu ska jag fjäska med johannes att han ska köpa lite pizza eller godis ;P

Ciao Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0