Inte långt kvar!

Idag så är jag 29+0 (v 30) och det är helt sjukt att nu är jag inne i v 30! 10v kvar :O Ändå när man säger, ja men det är ju i Januari, så känns det långt men när man säger det som i veckor kvar så är det inte alls långt! Tiden går så fort! Man tycker inte de på veckorna men sen när en vecka till har gått så känns det helt sjukt!

Men igår så köpte vi ett skötbord ^^ Det fanns någon som sålde ett här ute i skogen så det passade oss ;) Det var billigt och vi behövde inte åka långt alls xD Men det är riktigt fint ^^ Fick med en skötbädd men kommer köpa en ny ändå, känns inte fräsht annars. Det var även med en sophink och vattenbytta som man händer på sidan också! Men men, snart får det bli av till ullared igen och köpa lite små saker så som flaskor, mer sängkläder, re-fill påsar till blöjhinken, tvättlappar, våtservetter, termometrar etc.. :P Listan är lång på små saker :P men är väl en del lite större saker med, men det får vänta och bli sista minuten om vi saknar något! Jag ska ju faktiskt fylla år och julafton imellan så :P Hoppas ju på barnsaker ;)

Där emot måste jag köpa lite barnkläder i storlek 50-56! För alla som köper kläder till mig får gärna köpa i storlek 62 ;) För den kommer ju inte kunna ha 50-56 så länge så kommer bara köpa så jag har en 4-5 set i den storleken. Och som det ser ut nu så kommer det ju bli säkert en klump som kommer i storlek 62 direkt xD Växt ur min kurva så ja.. vi får väl se :P dumt när magen växer förfort!
men men,

ciao ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0