Nytt Inlägg, Det är dags!

Jo nu var det ett tag sen jag skrev sist! Det värsta är att jag tänkt på det tuuusen gånger bara för att det har funnits så mycket att skriva om! Men det är väl just därför det inte blivit av. Mycket att göra ^^

Saker och ting börjar ordna upp sig här hemma! så himla skönt. Johannes har fått ett jobb på Bruket i Lilla Edet, Det är ett jobb som han velat ha länge, men det är bara tillfälligt. Men det verkar som han kommer få jobba längre där! För han har hoppat in för en kvinna som heter Annika som är sjuk och kanske var gravid? Vet itne hur någon kanske kan vara gravid eftersom det också vekar som hon varit det ett tag. Men iallafall så är det hon som är borta och nu ska en kille från natt-skiftet vara pappa-ledig i 7månader! Vilket är bra för på samma avdelning som johannes jobbar på nu, fast andra 2-skiftet, ska en kille försvinna och ta natt-skiftet vilket gör att om Annika kommer tillbaka så saknar de fortfarande en! Vilket vi då hoppas på att johannes ska få ta! Hade verkligen vart skönt om han kunde få vara där i 7 månader till sen ^^
men annars är det blä för jag har tråkigt och johannes måste jobba över idag.. Fast pengarna är välkomna :D

Annars så ska vi antagligen få lite lönegaranti från johannes pappas gamla företag så nu blir det till att få köpt barnvagnen :D Riktigt skoj ^^ Har också skrivit en lista över saker som vi har kvar att köpa som vi måste ha just nu barnet föds. Sen har jag ju mer saker vi måste köpa men det behöver vi inte fixa till just BF.
Jag har nog bestämt mig över hur jag vill ha barn-rummet nu med! Fast inte helt säker, för egentligen bill jag ju ha massa färger, men har svårt att hitta på något bra sätt att få till det så det fortfarande blir snyggt. Men min andra grej är nu då att ändå ha vita tapeter, trots att jag inte ville ha vitt, men sen ha en över-board, mitt-board och en board längs listen på golvet. Då blir det inte så vitt! men då vill jag ju helst ha någon sorts nalle-board som finns i alla 3 varianterna av boarder och den ska vara i någon av dessa färger,

- Ljus Grönt
- Lila
- Aprikos
- Gult

Jag vill ha dom i någon av dessa alltså :P Jag vet att jag är mycket krånglig! men så är det! ;D

Annars så är det inflyttningsfest/födelsedags kalas hos Mia imorgon, lördag. Ska bli kul faktiskt ^^ Få se hur hon bor nu :D

Ja annars har det hänt rätt mycket! jag har ju träffat lite musik-folk som jag spelat in med en gång redan och ska antagligen fortsätta med det ^^ Synd bara att jag känner mig helt omotiverad till allt förutom bebben xD Vet inte varför men antar att jag har börjat längta lite ^^ Har ju massa myt drömmar om det så :P
Men dessa pöjkar verkar väl vara en bra grej och tänker allt ta mig i kragen och se till att göra något bra av det hela!

Sätt filmen The Last Airbender. Bra film men ändå inte tillräcklig.. Men jag är ju väldigt kräsen också xP men antar att den duger, så se den ^^

Ja, jag skulle ju kunna skriva en ännu större bok men nu är det så att jag orkar inte riktigt så det får bli senare någon gång när jag kommer på nåt ;P

Jo just det, våran diskmaskin har gått sönder -.- suck och pust! Och jag är 27+0 idag så är alltså i v 28! Spännande :P men,

Ciao Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0