Personlig Slav Och Barnvagn

Ja då har man fått 2 st personliga slavar! :D Min bror och hans kompis är här och river tapeter och ska sätta upp glasfiberväven idag och sen imorgon måla barnrummet! Tur man har dom eftersom johannes jobbar eftermiddag denna veckan! ^^

Men nu är alltså färgen till barnrummet bestämt! Johannes fick bestämma, med min övervakning så klart, men han valde en basilika grön färg och kakao brun färg ^^ Kommer bli skit snyggt! Och först hade jag tänkt ha en fondvägg med den bruna färgen men nu så blir det bättre! För min broder och hans kompis kom ju då på ett snyggt sätt att lägga den bruna färgen istället så det inte blir så "vanligt" ^^ Men ja tror de blir bra och jag kommer lägga upp bilder på det sen ;P

Men dom har också fått en special uppgift av mig med ;) De ska måla en Cartoon-bebis på väggen med :D Bara konturerna med svart så inte massa färg eller så utan bara konturerna! tror de kommer bli riktigt grymt :P Det blir mer orginellt och lite roligare än att jag skulle köp wall-stickers och satt upp. För vill inte bara ha väggen som den är utan vill ha någonting på den med! Blir så tråkigt annars när det inte finns något mönster i något. Tavler ska ju såklart upp sen men det hade vart nice med en bebis så :)

Men ja, ni som inte tror på denna ideén, er ska jag bevisa fel ;P Lägger som sagt upp bilder sen!

Jag har hittat en jäääätte fin barnvagn som jag tjatar på johannes om nu ;P Jag tror jag kommer kunna få min vilja igenom. Om inte annat så får jag muta honom om att han får fylla på sitt wow-account :P Han får ju egentligen inte spela mer för mig eftersom då sitter han där dygnet runt. Men om jag får min barnvagn kan jag gott offra en månad wow till honom :P Iallafall så finns vagnen på Babyproffsen i Trollhättan ^^ Finns i mörkgrå och röd, men får se vilken färg jag tar ^^ Gillar mörkgrått för att färgen håller sig snygg längre än röd. Den röda kommer ju antagligen bli smutsig väldigt fort med snö och väg-salt etc sen, medans den gråa inte kommer se sleten ut efter vintern. Men får se som sagt ^^ Måste ju få johannes att säga; Ja ja.... ;D

Men nu ska jag städa lite!

Ciao Ciao

Kommentarer
Postat av: Annelie Nyberg

Det låter som att barnrummet kommer bli jättefint =)

Hoppas allt är bra med er!



Kram från Annelie

2010-10-27 @ 19:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0