v26 (25+0)

ja, idag är det 25 veckor avklarade och är inne på v 26! Inte så långt kvar nu! 106 dagar kvar till BF ^^

Annars så är det sjukt hur fort tiden gått! :O Antagligen också för att sommaren och 3veckor i spanien gjorde tiden "kortare" :P

Men annars så har jag börjat märka av foglossningen igen om jag rör på mig mycket. Jag blir lätt anfådd, får ont i fötterna varje dag vid kl 15 :/ och jag har sjukt ont i ryggen! Värsta är att sängen inte verkar göra rygg problemen bättre :( Så ska pröva att ta bort min bäddmadrass så det blir hårdare! kanske blir lite bättre då.

Nu verkar det som om magen börjar växa igen :P Den har typ "stått stilla" sen v 21 och inte märkt av att den växt så himla mycket, men nu verkar det ha satt igång igen!

Våran ninja kid i magen växer och frodas! Den har vart lugnare nu en period men det har vänt och nu kan jag till och med vara uppe och greja och trots det känner jag hur den försöker vända sig om hela tiden och sparkar!
Den är som sagt en liten ninja ;)

Kom på att jag har nog inte skrivit vad den kommer heta om det blir en tjej/kille :O
Så här är det :P
Olivia, om det är en tjej
Elias, om det är en kille ^^

Ville ju haft först felicia som tjej namn men det har johannes halvbror döpt sin lilla till nu så det var ju kört :P Sen ville jag har alice, men det kommer bli 2010/2009 vanligaste flicknamn :/ Så då när jag satt och bläddra i en namn lista så såg jag Olivia och det gillar jag :D Elias är bestämt redan från ganska tidigt. Vi funderade ju på Tristan också men alla bara, neeeej så tråkigt!!
Dock förstår jag inte de :O Jag tycker det är jätte fint? :O

Men men, nu så är det inte så långt kvar iallafall och kanske dags att sluta vara så enveten och göra allt själv :P Har ju faktiskt börjat känna av att det inte är så bra..

Ciao, ciao!

Kommentarer
Postat av: Elin

Testa med att ha en kudde mellan knäna när du sover. Det har underlättat för min foglossning, som tyvärr är kvar över ett år efter förlossningen...

2010-10-03 @ 22:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0