Klippa Busken!

Haha den titeln får mig att tänka på två olika saker ;P Meeen, det är den riktiga växt-busken utanför huset som fått smaka!

den har växt sig jäätte stor och börjat växa in hos grannen. Så vi har nästan klippt ned hela den, bara lite kvar, men klockan blev rätt mycket och vi är trötta :P Men jag har också klippt gräsmattan idag! Förhoppningsvis var det sista gången för iår! ^^

Klippte Chayennes klor idag med och stackars henne, jag råkade klippa en klo liiite förlångt så hon började blöda :/ Men det gjorde nog inte ont iallafall för hon brydde sig inte. Men la en kompress och lite gasbinda runt hennes tass så det skulle sluta blöda och det gjorde det allt ^^

Annars så har vi inte gjort mycket mer, men vaknade upp till 19grader i huset :/ Det var inte kul alls faktiskt. Så fick elda lite så vi fick upp det till 23 ^^ det duger :D Men funderar på att köpa ett sånt sär olje-element som man bara kopplar in i eluttaget. Funderar bara på vad det kan kosta i drift.. Om det är billigare än att ha igång den riktiga värmen till de riktiga elementen. Har nämligen inte satt igång dem eftersom vi är snåla ;)

Annars så har jag börjat kolla mycket på barnvagnar igen.. Vill ju ha en med svängbara framhjul, men är det någon som vet om dom är bra i snö? :O

Vet att jag inte skrev om gårdagen, men orkade inte xD Iallafall så tänkte vi ju köra brädor och det där, men istället åkte vi och hjälpte johannes pappa med att köra ut spån. När vi kom hem så klippte vi halva gräsmattan fast sen blev det för mörkt. Sen gick vi in, jag duschade, sten somnade på soffan och blev sen "väckt" och puttad upp för trappan så jag kunde sova vidare i sängen :)

Men idag blir det nog bara slapperi i soffan och käka lite chocklad fasten jag verkligen inte behöver det :D

Ciao Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0