Ah what a lovely day!

solen skiner idag med och jag har börjat acceptera att det får bli mestadels skuggan för min del. Men jag ska smörja in mig som bara den idag och vara ute så länge jag kan på dagen och sen får jag vänta till kvällen när solen inte tar lika mycket. Så är ganska positivt inställd på den här dagen :D

Utslagen som jag fick igår har gått tillbaka rätt bra så nu är de bara lite på bröstkorgen som finns kvar och kliar m.m så ska se om jag kan hitta en vit blus-aktig sak jag har som täcker helt. Vet inte om jag har den hemma eller om den ligger i en påse på kontoret. Isånna fall får jag väl hämta den så jag inte "dör" :)

Idag kommer Björn och Simon hem till oss. Antagligen någon mer och vi ska spela massa wii, äta gott och sedan ska jag försöka sparka ut pojkarna på eftermiddagen att spela lite kubb också :P Så det ska bli kul kul ^^ Björn har ju varit i afganisthan men har permis nu så kul att få träffa honom lite innan han åker tillbaka igen :) Då får han se hur stor Olivia har blivit med ;) Senast han såg henne hade hon typ precis kommit till världen :) Inte gammal alls var hon och nu är hon 3 månader, 1dm + lite till längre, x-antal kg tyngre och hon kan hålla huvudet och sånt själv :P Mer vaken är hon defenitivt också xD Men får hoppas att lill-fröken är på bra humör sen så vi kan ha lite kul. Hon brukar gilla "nya" människor men när hon är hemma kan hon bli lite kinkig. Men får väl se ;)

Men får skriva lite mer sen :)

Ciao ciao

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej! Såg ditt inlägg på min sida på blimamma:) Hade vart jättekul att prata med dig och kanske ses i framtiden! Vad heter du på fb?

2011-04-27 @ 14:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0