Fortsatt feber och prickar..

Febern är kvar, fortfarande inte så jätte hög och nu på dagen mår hon rätt bra. Värst på morgonen och kvällen. Åker antagligen till vårdcentralen imorgon och prickarna fortfarande är kvar. De är liksom inte röda utan nästan helt hudfärgade, lite lätt rosa och man kan känna dom på huden. Nästan som små små mini blåsor med vätska i :S Fast ändå inte. Jaja vi får se, får hoppas att de försvinner tills imorgon :)

annars har jag haft världens huvudvärk! Suck känns som mitt huvud ska explodera! Men ändå är jag super sugen på att bara gå runt på stan, ta en fika i solskenet! Hade vart så skönt att bara gå runt, inte stessa och komma hemifrån :)

Helt sinnesjukt hur det finns folk som faktiskt väljer att bara sitta hemma hela dagarna! Jag har varit "hemma" i ett halvår och jag avlider! Vill ha något att göra på dagarna! En rutin mer än att bara göra hemma rutinerna. Suck suck, vill verkligen börja plugga till hösten, eller jobba! Men just nu ser det ut som jag kommer plugga istället. Men det löser sig :)



Annars så måste jag hålla koll på Olivia stenhårt! Hon stoppar allt i munnen. Verkligen allt! Men mestadels är det hennes nallar som får sig en törn med saliv ;) Hon är för söt hon ^^
men nu ska jag jaga ner Johannes så han lagar lite mat till oss :)

Ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0