Kanon väder :D

Idag är det fint väder och varmt ute! Dvs jag vill sitta ute i solen och bara jäsa! Meen man ska ju hitta på underhållning till lilla älsklingen med vilket inte alltid är det lättaste! Så tänkte vänta ett tag nu så hon är vaken ganska länge och sen när hon börjar bli trött, då lägger jag henne i vagnen och går ut och sätter mig i solen ;) Då sover hon och jag nästan xD 

Men har inte bestämt mig, funderar på att ta en promenix istället.. Men så tråkigt att göra själv :/ Man vill ju ha någon att prata med medans man går. Jaja, vi får se vad som händer! Måste ner och lägga Olivia i sittern och dammsuga lite också. Johannes ska alldeles snart iväg och greja med sin pappa så han är borta typ hela dagen. Annars så är jag mycket sugen på att åka upp till stan och myta lite. Hade vart grymt skoj att åka upp med några och bara gå i affärer och prata skit :) Det tycker Olivia är roligt med ;) Hon brukar titta på alla saker hon kommer över tills hon stendäckar xD Och då sover hon läääänge! men det är skönt ^^

Jaja, nu ska jag nog ta mig en tur redan nu iallafall för Olivia håller på att somna här och då kan hon lika gärna sova i vagnen :)

Ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0