Lite smått och gott.

yes idag bär det av in till staden igen eftersom när vi var där med fisen på BVC så glömde vi hälften som vi skulle göra efter. Så idag ska vi in till arbetsförmedlingen och prata med dom, sen så ska jag till lärcentrum och skriva upp mig på några kurser till hösten och så ska vi hämta simons mobil som vi också glömt. Suck på att man glömde hälften så där! Nej idag ska vi inte glömma ;) Ska bli kul att se om vi gör det eller inte xD Hade iallafall inte förvånat mig!

Idag har vi en liten gnällis :) Så vi började morgonen med att ta en tur i vagnen. Vilket nu i efterhand var tur! För imorses var det kanon väder. Jätte varmt och soligt :) Nu, då är det molningt och det verkar som det vankas regn. Inte kul! Så var väl tur att vi hann ut och gå lite då ^^

Annars så har vi gjort noll idag. Diskat har jag gjort och vi har hängt upp tvätt. Sen så ska jag sätta igång en ny med Olivias grejer i men thats it. Vilket är jäääätte lite av vad som behövs göras! men så inte sugen! Hade behövt dra igenom huset ordentligt men man blir så osugen när det regnar och så av och an ute så när man tar in hunden igen så är det skitigt lika fort :/ Nej de får vänta lite! Måste dock få tummen ur idag och dammsuga -.- Det tråkiga med hundar är absolut fällnings-tiden. Hår överallt! Glad att älsklingen är så pass liten att hon inte kryper eller något för då hade det varit ett måste att dammsuga det första jag gör :/ Men nej, det gör hon inte än och det kommer hon tidigast göra till sommaren och då kan hunden vara ute i hundgården större delen av dagarna :D Skönare än att vara instängd inne!

Men är skit trött idag! Olivia hade ont i magen imorses/natt så hon väckte oss och åt vid kl 4 som vanligt men sen så började hon gnälla vid kl 6 igen för att hon hade ont i magen och var trött -.- efter att matat henne igen, (det är de ända som funkar för att få henne att sluta gråta) så fick jag henne att sova kanske 30 min. Sen så har hon gnällt konstant! Vet inte om det är efter effekter av vaccinet som gör henne gnällig men förhoppningsvis blir det bättre :)

Nej nu ska jag mata bebis så ska vi väl bege oss!

Ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0