Helt sanslöst och typiskt -.-

Super sommar väder och vad händer då? Jo jag går och får soleksem trots att jag inte alls har ljus skör hud eller något sådant. Men bara för jag ammar -.- så nu sitter jag här och avlider eftersom de kliar och svider något helt sanslöt på överkroppen :/ ser också förjävlig ut! som Johannes säger, hudcanser ser de ut som -.- Tänkte ta en tur till apoteket någon dag och se om de har något som kan lindra uppkomsten av de men annars så blir de solskyddsfaktor och t-shirt på för resten av sommaren -.- Suck suck suck suck! Jag som älskar att sola! Men men, får mysa med lill-fisen i skuggan istället :)

Annars har det varit påsk! Tagit dåååååååligt med bilder! Igår tänkte jag ta bilder, tog med kameran och allt. Men då kände jag att det inte va "värt" det utan skulle ta bilder idag istället när vi var hos Johannes familj istället. Men då glömer jag kamera helvetet -.- Så ja inga bilder! men där emot har jag en bild på Olivia i sin fina gula klänning :)



annars var vi som sagt hos Johannes föräldrar idag och då fick vi träffa Therese igen :) Trevligt trevligt! Grillade lite med så de va gött ;) Haha Johannes pappa hade lagt på lite extra på grillen när alla typ ätit upp för de fanns lite kvar att göra så han tänkte ändå göra det liksom. Iallafall så gick han in snabbt och pratade lite och kom sedan på att han hade lagt på grejer. Han sprang ut och halv räddade köttet. Helt svart på ena sidan men andra var fin ;) Sedan gjorde han samma misstag fast med kyckling men dom gick inte att rädda xD

Hade en disskution också om folk som skriver fel med dem och de. Folk som inte skriver dom fasten alla gör det ändå, utan ska trilskas med att skriva de och dem men sedan gör de fel ändå. Förstår inte riktigt det. Tycker man hör jätte tydligt när de ska vara de/dem. jaja så är det! Nu ska jag blöta ner min handduk igen och lägga på bröstet!

Ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0