Munchkin och Bang :D

Ah igår kom ju per, daniel, björn och simon och vi hade svin kul! :D Spelade munchkin och bang, (tvä brädspel som är bäst!) Och jag må ha förlorat alla gånger men det var kul! Synd att björn skulle ner till Lund idag så blir inget mer spelande :/ Är grymt sugen på att kolla upp var man kan köpa dom spelen för alltså de är bäst i hela världen! Orkar inte förklara dom men grymt är det :P

Annars igår så klarade jag mig undan nya soleksem, men jag har fått sår m.m på bröstkorgen från det gamla. Helt j*vla otroligt att jag faktiskt "brände hål" på huden. Eller inte brände men något sånt. Lät faktiskt bli att klia, men jag brände mig inte heller. men jajaj :P

Vad som händer idag har jag ingen aning om men verkar inte hända så mycket. Johannes drar ju iväg och jag ska vara hemma med Olivia så det blir väl bara gos i soffan. Men nu ska jag äta,

Ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0