Säger en sak och gör en annan!

Igår var det meningen att vi bara skulle ta det lugnt efter dopet och allt. Men nej då! Vi behövde köpa möss till Percy eftersom de va slut i fredags när vi hade tänkt köpa dom. Så vi fick åka in till stan på förmiddagen. När vi ändå var istan passade vi på att byta lite kläder hon hade fått som inte passade. Helt plötsligt hade det gått jätte lång tid :O Men då ville ju Johannes och Per spela biljard och pingis som de brukar göra på måndagar. Så istället för att åka direkt hem åkte vi till Sjuntorps fritidsgård. Väl där hann vi spela ett halv omgång biljard innan Fisen vaknade och det fick bli matpaus :) Sen så var hon vaken och fick vara med och spela ;) Haha stackars Per blev utspelad av mig och Johannes hela tiden så han fick sitta med henne i famnen och titta på medans vi spelade klart :P Inte för att jag tror han hade något emot det ^^ Tror det är tur att Olivia har honom som fadder, för han verkar mycket förtjust i henne :D

Klockan blev runt 16 innan vi sa att nu fick vi åka hem så man hann vara hemma någonting! När vi kommit hem fick vi ta och städa upp lite medans älsklingen sov. Hade änna smitit från dom sakerna på morgonen så det var liksom dags! Sedan sa vi att det var dags för middag. Men vi typ mytade runt, matade bebis och bara greja och så sa det poff, så var klockan 19! Vi lagade mat och tittade på halv åtta hos mig och etc etc på tv fram till klockan 22 :) Fisen somnade btw klockan 21.30 igår :O Hon hade tagit en powernap mellan 18-19 så hon var pigg fram tills dess! Så hon var med och mös och gosa med oss i soffan <3 Sedan gick vi upp och spelade och slappade i sängen ett tag innan jag inte orkade mer och däckade med fisen i sägen, som legat och gosat brevid mig i sängen ;)

Men idag! Idag ska det slappas järnet! Det enda jag ska göra idag är att ta bilder på lite grejer som hon fått på dopet och kläder som vi fixa med igår. Btw! Vi fick en jääätte fin rosa/vit rutig vår-overall till Olivia från Therese som nästan bor granne med oss :) Det tackar vi hjärtligt för! Den var skitsnygg :D



Min älsklingar <3

Ciao ciao

Kommentarer
Postat av: Kim - 21år och mamma till Roxanna

Ja de va det jag tänkte jag med. SÅ har skaffat mig en assistent;) Hehe.. Blev dina tårtor fina??

2011-04-05 @ 13:34:13
URL: http://onebabyone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0