Skattedeklaration

Blir lite smått irriterad. Idag så skickade saktteverket ut de sista deklarationerna och jag har fortfarande inte fått min -.- Förstår inte varför? Gick in på deras hemsida och läste lite om det.

"Du som har varit bosatt i Sverige under hela 2010 ska deklarera om du har haft lön eller andra förvärvsinkomster (t.ex. pension och inkomster av näringsverksamhet) på 17 935 kronor eller mer. Har du varit bosatt i Sverige bara en del av året ska du deklarera om du har haft en inkomst på 100 kronor eller mer."

Vet ju att min inkomst, förutom CSN-bidraget som inte har med deklarationen att göra, så har jag inte överstigit 17935kr, så jag ska alltså inte deklarera? hum hum... antar inte då men känns ju inte bra att inte göra det! Iallafall så ska det väl lösa sig. Får se om jag ringer på måndag och pratar med dom :) 

Annars så var Olivia så himla rolig idag xD Haha hon har ju alltid hatat att ligga på magen, men idag när bara jag var med henne och la henne på magen! Då skrattade hon och fjompa sig så himla mycket xD Guuud så söt hon var! Och sen när det började bli lite jobbigt för ryggen och nacken, ja då gjorde hon det hon alltid gör när hon inte vill ligga på magen. Hon rullar över till rygg :) Så från mage till rygg går men från rygg till mage övar vi fortfarande på :P Dock blir hon alltid lite förvånad när hon rullar runt trots att hon gör det medvetet ^^ Ser så skoj ut. först flinar hon och sen så börjar hon grymta. Då lyter hon ena armen så hon bara hänger på ena = välter åt det hållet som hon tog bort armen ifrån. Då välter iallafall huvudet och de runt och sen så tar hon rumpan xD Alltså låter hel skumt men hon ser så söt ut när hon gör så xD Hahah

Men nu sover älsklingen! Vilket är tur eftersom hon var super grinig nu på kvällen för hon hade ont i magen. Varit dålig på att rapa det senaste! Hoppas det ordnar upp sig :)

Ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0