Flytt!

Ledsen att jag inte uppdaterat men vi har ju flyttat nu! Idag så blev vi i princip klara :) Lite små saker som vi inte fixat men alla möbler är här och uppställda. Alla lådor är uppackade och allt är bara färdigt i princip liksom :) Riktigt skönt!! Synd bara att jag fick flyttstäda hela lägenheten själv -.- Det tog ju 100år och uuusch! Det behövdes :( Men nu är det rent :)

Olivia har klarat flytten bra förutom att hon har fått en vääldans seperations ångest. Vi kan inte ens sätta ner henne på golvet utan att hon börjar skrika! Och om hon inte gör de utan sitter i sin gåstol så hon kan gå efter oss om hon vill, och vi går, då börjar hon gallskrika igen Oo Såå himla jobbigt! Man orkar ju inte efter ett tag :( Tror hon är lite understimulerad med. Fast egentligen inte eftersom hon somnar jätte punktligt på kvällarna fortfarande och är trött. Men jaja, hon verkar lite uttråkad på dagarna iallafall pga av att bilåkande och konstiga sovtider det blir med det. 

Var och handlade lite mat med idag. Har ju änna blivit lite kaos med maten i helgen. Inte ätit någonting på heela dagen för att äta pizza på kvällen xD Magen mår inte bra av det. Iallafall så handlade vi mat och en badbalja till Olivia. Så nu på kvällen när hon badade i den så var det jätte kul tyckte hon xD Haha söt hon är när hon badar, hon älskar det! :P Den är jätte bra iallafall, för den har en anti-halk del där hon sitter och sen så har den en egen propp i botten så när man fyllt den och hon har badat så är de ju bara att dra ur :) 

Så det ända som vi inte tagit hit än är alla våra kläder xD Haha Olivias grejer är ju såklart här eftersom man måste byta kläder stup i kvarten för allt dregel! 

Dock en sak som hon börjat med i och med flytten, förutom att få seperationsångest, är att hon spyr hela tiden :( Jätte känslig är hon.. Jaja får hopps de blir bättre :) men nu ska jag slappa lite så ska jag uppdatera så mycket jag kan! Vi har ju skaffat en dongel nu eftersom bredbandsbolaget tar 2-4veckor på sig att flytta bredbandet bara för att vi inte bor i ett "Lan-hus" -.- Dålig stil tycker jag!

Men vi får höras! 

Ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0