Flytt

Har vart inaktiv ett tag nu men det är så att vi ska flytta! Så har vart mycket med att kolla runt på hus och lägenheter m.m. Men nu iallafall så har vi hittat en lägenhet vi ska flytta till :) En hyres, men det passa oss just nu! Iallafall så tror jag det kommer bli bra! Skönt att flytta och få lite mer "eget". Även om de är vårat hus nu så känns det som mammas ändå. Så det blir bra!

Dock värker det i mitt hjärta! Man får inte ha djur! Så Chayenne och mina 2 katter måste bort :( Mamma kommer ta hunden och min ena katt och vad kan jag säga? Känns för jävligt även om de bara kommer bo 2 hus bort ifrån mig! (flyttar faktiskt närmare mamma :P) Nu alldeles nyss så åkte Johannes iväg med min lilla bebis </3 Lipton min fina katt! Han är så mysig och klart att jag älskar våran andra katt med men denna katten har en speciell plats i mitt hjärta! Han är så fin! kommer få hälsa på honom hela tiden!

Men han kommer få de bra! Måste också säga att det kommer ändå bli lite skönt att inte ha djuren enbart för det blir mindre att städa :P suck vad ska jag göra nu på dagarna? Dammsuger ju och sånt heeela tiden xD Men ah, har ju Olivia nu så de kommer ju ha någon att gosa med ändå på dagarna :) 

Men nu har vi en hel del skit vi måste sälja! Så ah :

- 2 år gammal tvättmaskin, 1600 varv centr. 30-90 grader tvätt, 6kg klarar den och A-klassad! - Ge bud
- Crosstrainer med dator där du kan ställa in massa olika finesser. I väldigt fint skick! Knappt använd ;)  - 1000kr eller bud!
- Gräsklippare alldeles nyköpt använd 3 ggr, klipper super bra! - 1300kr eller bud!

Kan skicka bilder på sakerna.

men nej, nu ska jag spela lite och tvinga bort tankarna! saknar min fina bäbis redan :(

Ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0