Första dagen

Idag är det första dagen själv med Olivia i lägenheten :) Allt har gått bra förutom att hon är väldigt klängig så man får liksom sitta med henne i knät konstant typ :P Annars var det super igår med läggningen! Vi badade henne och sen så gav vi henne vällingen men hon somnade inte direkt så hon var ordentligt vaken när vi la henne och hon sa inget utan bara låg kvar och sen somnade alldeles själv utan något gnäll alls :)

Och nu alldeles nyss så var hon jätte trött igen! Så bytte blöja på henne och sen så la jag henne i våran säng fasten hon var vaken och då bara somnade hon också efter ett tag utan gnäll :)
Men, hon har blivit gnällig med maten nu istället -.- suck suck, men kanske bara är tillfälligt innan hon vant sig med lägenheten och flytten :) men jaja! Blir nog bra :)

Idag vet jag inte vad jag ska göra :( Har grymt tråkigt så de blir nog att kolla på lite filmer för att fördriva tiden, och om de är fint väder när Olivia vaknar så ska vi väl ut på en promenad ^^ Men det regnar ju nästan hela tiden :( Började i lördags och har typ regnat konstant sen dess.. riktigt tråkigt! 
Ska försöka ta lite bilder på lägenheten sen så man kan få se hur de ser ut ^^ Men jaja, Nu ska jag försöka hitta på något kul att göra!

Ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0