Ikväll gäller det!

Nu har Olivia somnat. Sååå skönt att hon bara är att lägga henne i sängen så somnar hon själv. :) Underligt dock, detta började hon bara med! Inget som vi övade fram utan hon har börjat lägga sig punktligt kl 20 och somnar själv i sin säng :D

Men till min titel då. Jo idag så ska jag börja springa! :O Insåg att jag måste springa på kvällen, det är då jag har som mest motivation! Men iallafall så ska jag börja springa ikväll :) Jag har ju köpt skor så det är ju bara att börja röra på sig. Ser faktiskt lite fram emot det ^^ Kommer nog bli väldigt skönt och jobbigt på samma gång :P
Hoppas ju på att bli lite beroende så jag verkligen fortsätter sen i vinter när de blir kallt och jävligt ^^

Men nu ska jag njuta av lugnet och bara ta de lugnt tills Johannes kommer hem från jobbet :)

Ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0