Lite sent...

Bah, Olivia har vart rätt snäll idag men sen så nu på kvällen så blev hon väldigt trött så hon somnade kl 6 typ så hon får sova tills kl 7 nu då och sen så får jag försöka väcka henne så hon är vaken ett lite tag till... Vet inte om jag orkar att hon somnar såhär tidigt, Men är allt sugen på att låta henne sova så jag får en stund själv ;)

haha får se hur jag gör! Gjorde lite mat till mig nyss! Mums måste jag säga! Potatismos och stekt kyckling <3 Göttans ;)



haha Chayenne och Olivia gillar varandra ;) Men nu när vi flyttat bor Chayenne hos mamma så hon får inte träffa henne hela tiden :/ men hon kan ju hälsa på :P Hon bor ju bara två hus bort ^^
men nu ska jag kolla mer på tv!

Ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0