Måste måste måste!

Nu i helgen måste jag börja packa ner saker i lådor :S Inte gjort det än och nu är de inte långt kvar tills vi ska flytta <3 Så himla skönt! Känner att jag behöver det! Vill lova, det kommer bli ändring på massa saker hemma :) Skärpa mig lite :P Helt random så hade jag sökt ett jobb hos folksam, och de ringde upp mig för en telefon intervju i onsdags :) Lite kul ^^ Dock vet jag ju att det jobbet kommer jag inte kunna ta längre. Men lite kul iallafall! Idag ska jag istället skicka iväg mitt CV etc till en bar/resturang i thn! De sökte 2 bartendrar och 1 servitris :D Och jag platsar ju på båda jobben :P Så förhoppningsvis så kan jag få de jobbet istället ^^ Känner att jag måste börja jobba eller något. Avlider hemma! Älskar att mysa hemma med min dotter men man blir faktiskt tokig av att bara gå hemma hela dagarna och inte ha något vettigt att göra. Nej, nu är de Johannes tur att bli pappaledig istället! Fast det är klart, vi får ju vänta och se lite innan :)

Annars så ska jag köpa jogging skor den 25;e xD Haha inte sprungit sen tidigast 2006 pga av knät! Men iallafall tänkte jag att jag skulle försöka börja lite grann, bygga lite mer muskler så kanske de blir lite lättare med knät sen :) Känner att jag behöver röra mig på något sätt så detta får jag pröva :P Men det blir ju definitivt på med knästödet Oo Och johannes ska inte få springa med mig ibörjan :P Pinsamt hur dåligt det kommer gå.. Vet ju att det är åt helvete, rent ut sagt! 

Kondis = 0
Muskler = 0 

Så ah, det kommer ju bli pinsamt :P Btw så har vi köpt en pipmugg till Olivia ^^ Hon vill gärna dricka sitt vatten själv så när man ger henne det i flaska så ska hon också hålla flaskan. Så nu ska vi försöka öva på att dricka vatten själva ^^ 

Men idag ska jag bara försöka fördriva tiden så johannes kommer hem :P Inge kul idag med stört regn hela dagen och längtan till flytt! Dumt detta :P

Vi har prövat majsvälling med! Olivia har fått havre -godnatt- välling innan eftersom hon bara skulle ha de på kvällen. men nu när hon äter det på "heltid" så tänkte vi om de fanns ett annat alternativ som hon kan få äta på dagen så hon äter lite oftare. (Hon äter var 6-timme när hon äter havrevällingen) så vi köpte majsvälling. Vad kan jag då säga om den? Jo, USCH! Jag gillade den inte och inte Olivia heller! vi har prövat 2-3 flaskor med den men nej! Den gillar hon inte. Så nu sitter jag här med nästan 20l välling som olivia inte gillar -.-' 
Så är de någon som vill ha? :P Måste slänga sen annars!

Nej det får bli havrevälling istället! Hon får äta när hon äter! Tror inte att de är någon fara eftersom hon äter mycket och är pigg och glad! :) 

Nu ska jag göra iordning lite mat till olivia så det bara är att värma och ge henne sen när hon vaknar :)

Ciao ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0