Sluta amma!

Yes nu har jag tagit beslutet att sluta amma. Det var såhär att jag drack vin i helgen och då så ammade jag inte dagen efter för ja, det hade blivit en hel del vin dagen innan :P Så iallafall så gav vi henne välling när hon skulle ammas istället och gud så bra det var!

Olivia har vart gnällig delux i flera dagar och antagligen tänder, men det verkar också som att hon inte blir mätt på bröstmjölken längre! För när hon åt välling så sov hon 1 ggn på dagen och sen så var hon vaken tills det var läggdags och hon var bara underbart snäll hela dagen! Super va det! Ja så jag tror de blir bättre såhär :)

Men guuud vad mina bröst spränger :( Inte kul alls! Fast samtidigt skönt att veta att det är slut nu :) Men innan nu när hon ammades så blev hon hungrig efter 3,5 timme och var jätte trött på dagen och grinig men nu! hon äter 5-6timme och är suuuuuper glad! Och sover som sagt bara 1-2 ggr per dag innan läggdags ^^ Super skönt är det :P 

Haha nu åker hon runt i sin gåstol och skrattar åt bordet och rycker i det xD Haha hon är inte alltid så bright hon ;) Men fina älskling <3 

Nu ska jag äta! 
Ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0