Usch och fy och usch och så..

Imorgon börjar den nya veckan och johannes jobbar eftermiddag! Blää på de! Olivia håller på att få tänder så hon sover inte på dagen för att hon har ont och hon sover inte på natten -.- dvs hon skriker och gnäller heeeeeela tiden! Helt otroligt är det :/ Så ja, det blir en tråkig vecka.. Men nu är de inte långt tills vi ska flytta :) De blir nice däremot! Kommer bli så skönt :) Så annars ska jag försöka packa in lite av all skit jag har och gå igenom allt så det är sorterat det som ska slängas här hemma. Soffan ska hivas! Den senaste veckan har Olivia förstört den ännu mer så nu måste den slängas för hon rycker ur stoppningen i den. 

Hoppas innerligt att de dumma tänderna kommer snart så Olivia kan bli lite go och glad igen! Men annars så känner jag mig som en zombie i största allmänhet! antagligen pga sömnbristen och längtan till att flytta. Men hade behövt lite ändring och semester :P Jaja det blir bra iallafall ^^

Orkar inte skriva just nu men en sak till! Olivia har fått jätte söta vinter/höst skor :) Dom är lite stora men hon ska ju kunna ha dom sen till vintern så ^^ Det kommer nog bli bra! Lägger upp bild på dom imorgon eller nåt för jag har inte tagit några bilder än.

Ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0