Grattis Mamma!

Idaag fyller min mamma 27+ ;) Så grattis till henne! Vi var där och firade henne lite grann nu på kvällen och det var hon nog nöjd med! Gosa med sitt barnbarn med som förövrigt har börjat le jätte mycket :D Jätte kul att sitta och leka med henne och göra miner och roliga ljud eftersom hon bara börjar rå flina när man gör det :P
I present av oss så ville hon egentligen ha en ny vinterjacka men jag och johannes sprang runt överallt på Överby och letade men inget kul hittade vi, utan bara massa tant-jackor -.- Då bestämde vi oss för att springa in och kolla på smycken istället! men inget kul hittade vi där heller! Eller jo, en ring som jag själv skulle vilja ha! :P Men eftersom vi inte visste hennes ringstorlek eller vad hennes "storlek" var i jämnförelse till mina fingrar så kunde vi ju itne köpa det heller! Då kollade vi på halsband och armband etc men inget kul alls på den fronten.
Så tillslut blev det ett presentkort på Gina :P Alltid kul med nya fina kläder! :)

Idag så skulle ju Johannes morfar och maria komma bort men vädret var förmycket! Så vi bestämde oss för att träffas någon annan gång när vädret är lite bättre ^^

Men Suck vad det har snöat och snöar! :O Så himla jobbigt att faktiskt behöva skotta uppfarten igen Oo Haha när jag var gravid så kände jag mig lite mer engagerad i att göra sånt eftersom jag ville att lillan skulle komma ut. Men nu när hon är ute, ja då vill jag bara vara inne och mysa med henne istället för att ut och jobba i snön :P

Annars vet jag inte riktigt vad vi ska göra idag :O det är fredag, men känner mig inte manad att hitta på något ändå.. Verkar inte gå något bra på tv'n heller så ja.. Får väl se vad vi hittar på!

Men! Imorgon ska vi ju till Gbg och jag har tagit fram den rosa klännigen och tvättat bodyn som hör till den :) Så imorgon ska hon bli så fin så när vi åker på kalas och visar upp henne för första gången för flera i Johannes släkt. ^^ Ska bli roligt faktiskt! Dock blir det lite jobbigt att tima allt imorgon :/ Johannes föräldrar ska åka hemifrån dom vid 14.30 och vi ska åka med dom. Så då ska jag försöka tima hennes matning så hon inte hinner bli hungrig precis innan vi är där. Vilket kommer bli svårt om hon inte äter typ exakt innan vi åker och att vi åker direkt sen. Men men, vi får väl se hur allt går! Blir spännande ;)

Men nu ska jag få lilla älsklingen att sova!

Ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0