Johannes morföräldrar - Orm och fiskar säljes!

idag så fick vi besök av johannes morfar och hans sambo Maria :) Mycket trevligt och vi fick jätte fina badlakan till Olivia :D Behövdes faktiskt ^^ Imorgon blir det morgon bad för lilla Olivia :P Hon kommer bli mycket arg på oss men efter det här spy-kalaset hon haft idag och igår så behövs det verkligen :S Helt sinnesjukt hur mycket hon spydde förut efter hon hade rapat! Hon spydde ner hela mig och johannes 4 ggr! Så inte särskillt kul alls! Så hon hade inga kläder kvar typ utan fick tvätta som en galning och nu har hon redan "förstört" sin första pyjamas så nu har hon jamas nr 2 :P Får se hur länge den håller.

Imorgon är det onsdag och bok akademin öppnar på överby! Är mycket sugen på att åka dit och titta lite :) Men vi får väl se! Hade vart skoj :)
Lite trött på att sitta hemma nu! Men ja man kan ju inte direkt göra mycket annat ändå eftersom lill-fisen kräver en hel del tid :) Men får väl se om vi kan komma iväg en stund iallafall ^^

Nu i helgen var det rätt lungt! Vi tittade på melodifestivalen, Olivia blev 1 månad gammal och allt var bara bra!

Just nu så sitter jag, johannes och mansfield här hemma och spelar med Pierre och Per över skype :D Skoj skoj och eldar som galningar i kaminen så nu är det riktigt varmt och gott :D Lill-fisen ligger utan blöja och luftar rumpan med på massa handdukar ;) Det tycker hon är skönt :)

Men vet inte riktigt vad det var jag hade tänkt skriva om påriktigt men något var det xD Och det var inte det här :P Eller jo de om johannes morfar mfl Men jaja, lite bullshit blev det iallafall ;)

Men annars så är det ju tatto-meltdown i helgen och jag vill dit SÅÅ HÄÄÄÄÄÄÄÄÄR MYCKET!!!
Så är en ledsen lite flicka eftersom det bittra sanningen är väl att vi inte har råd -.- Så suck och pust! tråk tråk!

Nu ska jag sova för jag har ont i hela kroppen och är trött! :)

Och just det!
 - Percy, min Majsorm med terrarie ska säljas - 1500kr för honom med alla tillbehör och terrarium :) Mys orm och kommentera gärna om ni är intresserade eller om ni känner någon som är det så kan vi disskutera.

- 6 st scalarer, 3 pansarmalar med ett 75liters akvarium med olika tillbehör säljes till högstbjudande! Vill bli av med det fort då vi inte har tid för det :) Kommentara gärna om ni/någon ni känner är intresserade så disskuterar vi ^^

Så hjälp mig gärna med detta :) Kan självklart mejla bilder etc!
Godnatt!

Ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0