Kalas i Göteborg

Igår firade vi "lilla" Gustav som fyllde hela 4 år :) Av oss fick han ett lego-set som blev ett vattenflygplan med tillbehör :) det verkade ändå uppskattat :P Annars så bjöds det på jätte god egengjord pizza och till efterätt blev det vaniljglass, grädde och chokladsås :D Mumma!

Alla tyckte vår fina tjej var alldeles underbar och snäll var hon! Vaken större delen av tiden och glad hela tiden :) Så det var skönt! dock blev det lite stressigt med maten till henne när vi skulle dit men det löste sig alldeles fint ändå fast hann inte mer än komma in och, bokstavligt talat, säga hej innan vi gick in i arbetsrummet och fick maten henne :P

Efter vi varit där iallafall så drog jag, Johannes, Therese och Simon hem till oss för att titta på melodifestivalen :) Men missade ju typ allt och vi fick höra 3 låtar "på riktigt" och sen så fick man ju höra snabb-repriserna och låtarna som gick direkt till globen.
Måste säga att jag helt skrälligt nog tycker det var bra att Brolle gick vidare till globen :O Låten var väl sådär men den dög typ och ja, jag vill iallafall se honom där så man har något att jämnföra med och jag tror han kan nog kanske vara något om man jämnför med de som ställt upp än så länge!

Efter melodifestivalen så tittade vi på dreamgirls eller dreamettes kanske den hette! Iallafall var det en helt okej musikalfilm typ och det var ok som sagt ^^ Men efter att sett den så blev det sova :P var skit trött!

Men av hela lördagen så måste jag säga att morgonen var bäst! Olivia hade den bästa natten någonsin! Hon somnade rätt om varje gång hon vaknade och sen så sov hon till halv 10 :D Hade säkert kunnat fått henne att somna om igen eller iallafall ligga och titta på sin sängmobil och vara tyst :) Men vi gick upp iallafall eftersom vi skulle bort den dagen.

Idag så sitter jag och Johannes och spelar LoL. Ganska roligt, och det är ju precis som dotA men nja.. vet inte om det är lika bra som dotA ändå! dotA är något speciellt ;)

Ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0