Kyle XY

Jag och johannes har ju streck sett Kyle XY över de senaste dagarna. Den här serien är bland det bästa jag sett :D Dock är jag mycket besviken på ABC som la ner serien mitt i en cliff-hanger! Dom hade kunnat "sammanfatta" ihop slutet och avsluta det hela på 1 avsnitt men istället väljer att bara stänga ner den rätt av -.-

Annars så handlar den om en kille som är lite övernaturlig på ett sett. Han är skapad i ett labb och istället för att ligga i 9månader och sedan födas så fick han ligga i 16 år. detta resulterar i att han kan använda hela sin hjärnkapacitet istället för de 5% som vi vanligen använder. I och med detta så kan han göra en massa speciella grejer!

Men en grymt bra serie som jag rekomenderar utan tvekan :D och den får 8/10 helt klart! 9/10 om den hade haft ett slut istället för nedläggning mitt i en händelse -.-

Men nu så sitter vi här och försöker komma på en serie till som vi kan fastna i! Grymt nice att sitta fast i en serie som man tycker är super :) har man något att göra med ;) Så ge gärna förslag på grymma serier! Gärna med ett normalt slut eller en pågående :P Men kan allt titta på en serie med en cliff-hanger till slut om den är super bra som Kyle XY :)

Ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0