Ny design!

Hade nu redan tröttnat på designen på bloggen så det fick bli en ny ^^ Hoppas den duger :)

Igår var det mys med älsklingarna i soffan framför melodifestivalen! Massa gos och mys :D Efter den så var det gay-galan :P Den såg vi med!
Men jag har lite svårt att skriva mer just nu för Olivia ligger här på borten som den lilla nakenfis hon är och luftar rumpan :) Så jag måste hålla koll på henne! Vilket medför att jag nu sitter och skriver med ena handen och har andra på henne :P Men ska försöka skriva snart igen för har nog allt en del att skriva om nu :O

Idag har min älskling, btw, varit jätte vaken och mysig! :D Hon har kikat runt och vart jätte mysig hela dagen, så nu börjar vi bli trötta och lite griniga´! Men alldeles tyst är hon ändå ^^

Jaja, lägger upp något snart igen :)

Ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0