Onödigt...

Jag vet att det inte händer så mycket just nu och mina inlägg är lite tråkiga, men alltså så blir det när vi bara sitter och spelar hela dagarna :P Förutom tar hand om Olivia, djuren och typ åka och handla, bvc etc ^^

Men det är faktiskt ganska skönt :D Slippa allt ^^ Och idag blir det ingen skillnad :P Idag så ska vi sitta och spela med pojkarna över internet! det är kul kul :D

På Fredag och Lördag nästa vecka är det tatto-meltdown i thn! Jag vill Sååååååååååå mycket åka dit och tattuera mig igen! Grr :P Vill ju fortsätta på den på benet, men det får vänta eftersom det blir typ 3000kr till innan den är klar eftersom jag vill ha ungefär lika mycket som jag gjort, till. Men jag vill också tattuera in,

"   Olivia 
19-01-2011  "

på min handled ^^ Så usch och fy! Synd att man är fattig! Men får se sen nästa vecka när alla pengarna kommit in. Vem vet, kanske hittar lite extra pengar någonstanns :D Men den chansen är väl ungefär lika med Noll xD Jaja, jag får väl drömma på om det! Haha donationer är välkomna ;)

Annars så går ju QX-galan (Gay-galan) på tv'n på lördag! Dom kommer dela ut priser etc och jag tror det kan vara ganska roligt! Så om jag är vaken då, det börjar 21.30, så ska jag se det :D Jag är ju inte direkt pigg på kvällarna så om jag faktiskt är vaken så är det nästan ett under :P

Igår var vi ju på BVC btw! Och guuud vilken tjockis hon har blivit ;)

Vikt: 4160g

Längd: 53cm

Huvudmått: 37.5

Så hon växer och hon frodas :P Vilket är bara bra och vi är nöjda :D Men nu ska vi inte dit på 2 veckor istället! :O Och om hon hunnit gå upp 300gram på 1 vecka, ja då kommer de väl vara en riktigt lite knubbis som kommer till våran BVC läkare om 2 veckor :P Vi kommer också då göra den obligatoriska kollen för förlossningsdeprission! Men ja, det verkar inte som jag har det och om jag har det, ja då blir jag förvånad :P Känner mig inte särskillt deprimerad om jag ska vara ärlig ^^ Haha jaja, nu har jag tjatat klart om min älskling ^^ Men vad ska man göra när hela ens liv kretsar kring henne! Inte mig emot dock! Bara mysigt :D Avslutar med en bild antar jag ;P

Ciao ciao

                                

Kommentarer
Postat av: Ida Johansson

Eran Olivia är otroligt SÖT :)

2011-02-19 @ 23:41:28
Postat av: Tinkelbell

Ja visst är hon :) <3

2011-02-21 @ 11:57:33
URL: http://tinkels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0