Ork att skriva!

Nu har det vart en massa saker de senaste! Olivia är mer och mer vaken på dagarna, vilket resulterar i att man får mindre tid att exempel skriva här :/ men nu hinner jag för mina älsklingar och jag sitter bänkade i soffan och ska titta på melodifestivalen ^^ Förra året så missade jag typ hela melodifestivalen xD Tror bestäma att jag gick hem till Mia där Lollo var också och tittade lite. Men hade egentligen ingen aning om vad det var för låtar som var med etc :P men men, detta året så kollar jag ju ;)

Vi var på BVC i onsdags och våran fis växer så det knakar fortfarande :) Vi passade på att åka in till Överby och handlade lite till djuren. Passade också på att köpa lite mer flick'iga bodys till Olivia ^^ Hon har ju bara könsneutrala kläder och hon såg snarare ut som en liten kille än tjej när hon hade alla sina kläder på sig :P Så fick allt ta och bli lite tjej-bodys :)

Men igår så var min Moster här och titta på henne och vi fick jätte fina rosa kläder av henne :D Bland annat en jätte fin klänning ^^ Lill-fisen blev så himla söt! Så nu har hon haft på sig sin första klänning :) Det var i storlek 56 men är lika stort som hennes kläder i storlek 62 :S Men skönt att hon hinner ha på sig det ett tag nu då och kan växa i det :)

Olivia har fått bada för första gången med! Det var mycket blandade känslor över detta :P Ena stunden tyckte hon det var rätt mysigt att ha mamma och pappa gosandes och uppmärksamheten från oss, men sen vände det ganska snabbt och då tyckte hon det var ganska läskigt :P Men vi var lite dumma och badade henne precis när hon hade vaknat och inte ätit innan så det var nog en gnagande hunger också. Men men, vi ska väl bada henne nu någon gång i början av veckan igen ^^

Men jag har lyckats igen -.- Min USB-sladd är på vift igen :( Helt sanslöst hur jag kan tappa bort den hela tiden! :O antar att det är nackdelen med att ha en laptop, man har ingen plats där man lägger alla dator relaterade sakerna, utan man lägger dom överallt och ingenstanns :/ men när jag hittade den igen så kommer det bilder på Olivia när hon badar och på henne i klänningen :)

Ciao ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0