Present shopping och saknad!

Idag så var vi ju tvugna att åka upp till stan igen för att handla presenter eftersom vi inte hann med det igår för att lillan blev hungrig. Men för att det skulle gå smidigare och för att Olivias mormor ville, så skulle ju då min mamma passa henne medans vi åkte upp till Överby för att handla.
Det var bland det värsta jag varit med om! Guud vad jobbigt det kändes att lämna henne där! Inte för att jag tror eller trodde att hon inte skulle "trivas" eller ha det bra på något sett, utan bara för att det är första gången som jag inte är med henne. Så fick allt härda mig när jag lämnade henne hos mamma och när vi var och sprang runt på överby och kollade så kunde jag inte låta bli att plocka upp mobilen hela tiden för att kolla klockan.

Är hon hungrig snart?
har vi vart borta förlänge nu?

Nej usch, det var jobbigt! Dock kändes det ännu bättre när vi kom hem till mamma igen och man kunde gosa lite med henne igen :)

Nu sitter vi här hemma, är jätte trötta och Olivia sover. Men ikväll, då ska vi sova tidigt igen!! Vi gick och lade oss 00.30 igår.. Eller vi gick upp då och matade Olivia med så la henne i sin säng kl 01.00 ungefär så efter det fick vi sova. Men på morgonen "vaknade" hon vid kl 06-07 så blev inte många timmar sömn eftersom hon vaknar där imellan också! men men :) vi får skylla oss själva ;)

Så himla skönt dock! Hon har börjat rapa efter hon har ätit nu! :) Rapar nästan varje gång ^^ Så förhoppningsvis så ska magen bli ytterligare lite bättre nu :D

Imorgon fyller min mamma år ^^ Så vi ska till henne på eftermiddagen och säga grattis! Men innan det så kommer Johannes morfar med sin sambo Maria för att titta på Olivia, då de inte ska med till Gbg på Lördag för att fira Gustav. Så då får de se vårat lilla underverk :D Så imorgon blir det fullt ös, och likaså på Lördag! Men söndag! DÅ ska vi bara ta det lungt hemma :) För på Måndag händer det lite grejer igen! Då kommer Ida för att titta på min älskling. Hon får ju liksom se vilken lite sötnos det var som gjorde så att hennes mamma var tvungen att vara en liten torrboll i Spanien :P Så ja inte en lugn stund blir det. Iallafall känns det så!

Men nej, nu är jag jäääätte trött så ska nog ta en redbull, slö-surfa lite och sedan krypa ner i sängen lagom till att Olivia vill ha mat igen!

Ciao ciao


                                                

Kommentarer
Postat av: Amilia

Stort grattis! gud vad kul! hoppas allt är bra och allt har gått bra !



2011-02-11 @ 15:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0