7 dagar!

Idag är det exakt 7 dagar till BF. Det suger riktigt i magen och min rygg har ju gått av. Prövade ju tonic igår och drack 1.5 liter men inget hände mer än att jag fick lite värkar i natt som sedan gick över :/ Så de va ju synd!
Har dock jätte mycket sammandragningar så fort jag ställer mig upp idag :O Haha ska gå ut och skotta infarten sen så kanske man kan jobba igång det ;) Tidsfördriv också när johannes är på jobbet!

Ännu tråkigare var ju mailet jag fick från libero -.- quote;

"När förlossningen sätter igång

En förlossning kan inledas på många olika sätt. Din kropp skickar kanske små signaler om att något är på gång. Barnets huvud brukar sjunka ner och fixeras i bäckenet strax före förlossningen. Små blödningar och tilltagande förvärkar är också vanliga tecken. Slemproppen, som sitter i livmoderhalsen under graviditeten kan lossna , men det är långt ifrån alla som märker detta. Ser du den är det ett tecken på att livmoderhalsen börjat mjukas upp och mogna."

Då vill jag bara säga jaha, och varför sitter jag fortfarande här då? -.- Suck och pust. Verkar som den har det allt för bra där inne! Meeen! den har 7 dagar på sig! men sen vill jag att den kryper ut! Min rygg klarar verkligen inte ytterligare 2 veckor till sen :S Det hade vart döden! Fick ju inte sova inatt heller. Sov fram tills kl 3 och sen var det bara att springa upp och ner för att kissa etc. Även vid 3 som jag började få lite värkar men tyvärr avtog dom ju. så det var ju synd! Men min rygg klarar ju inte att ligga i sängen mer än ett par timmar. sen vill den inte vara med mer! men jag vill sova mer :/

Men som sagt! Den har 7 dagar på sig, sen vill jag att den tittar ut :P

Ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0