Dagen-D

Jaha, då var vi framme vid den Beräknade dagen! Bebisen myser på inne i magen och min rygg fortsätter att förstöra allt för mig!

Inatt kunde jag inte somna förrens kl 3 trots att vi la oss vid kl 23 :/ Tog alvedon som inte hjälpte mer än mot huvudvärken jag också fick. Men som sagt tillslut så somnade jag av utmattning!

Jag är bara så less på allt nu! Usch och fy! Dum BM, dum bebis och dum rygg! Massa förvärkar och ryggont men så fort det verkar bli något så slutar det efter ett tag! eller så blir det inte regelbundet. Men men att jag avlider av uttråkighet ja det hjälper ju inte direkt! :/

jag kommer inte heller in på facebook! :O Den går inte att öppna.. :S Egentligen så tycker jag facebook är ganska tråkigt men som alla andra så finns ju den där lilla facebook-masken i ryggraden och man bara måste komma in och titta lite! Och när det inte går så blir man ju deprimerad! Men ska försöka öppna det på johannes dator och se om det är min som cpar på deras adress eller om det faktiskt är dom som buggar.
(tror dock snarare på att det är min dator som inte ivll bara -.-)

Annars så är det ju helg nu så det är ju rätt skönt. Johannes är hemma hela tiden så man kan tvinga honom att vara social och hjälpa till lite hemma :D Förövrigt så frågade jag honom 20 ggr igår,
-Har du ställt alarm? Och varje gång svarade han,
- Jaaaa!

Och gissa vem som försov sig för att han inte hade ställt alarm! Jo just det! han som hade ställt! Jag var uppe och pinkade imorse och tyckte det var konstigt att johannes fortfarande låg brevid mig eftersom jag hade somnat vid 3 och han skulle upp vid 5. Men jag gick ner, kissade och sedan kollade klockan i köket. 07.15 var den. Jaha, tänkte jag och gick upp och väckte pojken som snabbt gick upp ur sängen och skyndade sig. Han fick ju ringa sin teamleader också och berätta att han försovit sig så dom inte så dom inte trodde att det var bebis på g. För även om jag verkligen vill det, så var ju inte detta fallet. Det vore ju dumt att säga det med så kommer bebisen någon annan dag när han jobbar så han inte kan komma då. Ja hur skulle han förklarat det liksom :P
-Joo men alltså... Det blev en till? Eller va? xD Nej, det var bara att erkänna men han försover ju sig aldrig annars så de var nog inte jätte sura på honom.

Annars så vet jag inte riktigt vad jag ska fördriva dagen med. Tråkigt har jag men ont i ryggen och resten av kroppen har jag med, så det är ett dilemma detta! men så är det! Jag ska väl försöka stilla mitt facebook-abstinens och sedan läsa lite till i min bok ^^

Ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0