Fridas place!

var hemma hos frida en snabbis igår så hon fick titta på min mage :P Hon tyckte att det såg ut som jag skulle explodera! Vilket det känns som xD Vi bakade lite pizza och åt det! Johannes och jag åkte ju efter det men de andra stannade kvar till en, vad som vekar varit, en lyckad kväll :)

Hubert var grinig och morrade på johannes när han lockade på honom :P Aldrig hört en papegoja morra innan men det lät jätte roligt xD Och ungefär som en hund morrar. Han spottade lite också ;) Men han var trött och sov och johannes störde honom. Så jag hade också morrat och spottat lite då :P När jag gick fram själv till honom och lockade så tittade han bara på mig :/ Ville inte komma fram och hälsa. men han morrade inte åt mig ;)

Åkte hem sen och slappade som sagt. Vilket kanske var tur eftersom jag fick först massa förvärkar som senare på kvällen övergick till värkar. Inte kul alls, men samtidigt kul för hade vart nice om de satte igång! Lyckades iallafall somna på kvällen, (jag tror ju det är bara för att vi precis bytt sängkläder och jag Älskar helt nya rena sängkläder att gosa in sig i! :D) Men när jag vaknade senare på natten så började dom avta och sen så försvann dom :/

Men nu sitter jag här och börjar få massa förvärkar igen! så vem vet, kanske sätter igång igen! hade iallafall vart något!

Annars så sitter jag och johannes här och ska spela lite dotA nu :D Så himla skoj ^^ Men jag är en ganska nördig flicka måste jag säga :P Men jag gillar det ;P

Ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0