Godis, mys och No ordinary Family!

Idag blev det en riktig slö dag för mig och johannes! Vi satt och spelade lite och sedan har vi inte gjort någonting i princip :D Riktigt skönt för det var ändå ganska kul att bara vi och inga andra fick umgås lite ^^
Vanligtvis så brukar vi alltid ha lite mer folk och nörda, se på film etc. Så det var nice att bara vi två kunde mysa hela dagen :)

Iallafall så spenderade vi nu kvällen till choklad, glass och dricka med lite no ordinary family. Så bra serie! :O Ska bli spännande att se om de förstör den som med Heros. Den serien blev ju bara dålig -.- Överdriven och för inveckald :/ allt blev bara snurrigt! Typ, var den killen inte död? :O Men nej för han ninjade på något sätt och fick alla att tro det bara! :O Oh Noes!!
Ja suck på den iallafall.

Men nu ska jag spela lite till med min älskling och sen ska jag nog lägga mig tidigt idag :) se om jag kan få sova ut för en gångs skull! Vaknade vid 4 inatt och kunde inte somna om förrens kl 06.30 för den kroniska huvudvärken jag har haft i 2 dagar nu -.- spelar ingen roll att jag tar alvedon, för det funkar inte :/
Men men, sånt är livet! Får hoppas det släpper snart! :)

Ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0