Hinnsvepning

Idag var vi uppe på förlossningen och gjorde en undersökning eftersom jag haft så mycket förvärkar utan att de blir regelbundna. Hon jag fick prata med i telefonen och även sedan träffa på avdelningen var jätte trevlig! Hon hade ju sett i journalen att magen stannat av i växten så vi lyssnade också på hjärtljud m.m ^^

Men hon kände efter och min livmodertapp har blivit lite kortare men var fortfarande hård så hon gjorde en ytlig hinnsvepning iallafall. En "riktig", dvs även på insidan av livmodertappen gör rätt ont om den fortfarande är hård så vi sa att det räcker med en ytlig nu så får min BM göra det igen den 12 när jag träffar henne igen för rutin-besök. Om den inte kommit än dvs!

Men nu sitter jag här hemma och har faktiskt ännu mer "mensvärk" så vem vet, det kanske gjorde susen med en ytlig bara! Vi får se!
Annars så är jag väl bara öm eftersom hon ändå greja runt.

Hade dock vart skönt om den ville komma ut snart. Sjukt trött på dessa förvärkar :/ Gör så där smygont så det är jobbigt! Men vill inte äta massa alvedon för dom eftersom jag ändå står ut. Jobbigast är det ju på nätterna när jag vaknar av dom hela tiden.
Skumt dock att under natten så kommer de regelbundet, men så fort det blir morgon igen så slutar dom komma på ett par timmar och sen sätter de igång igen efter ett tag och håller på hela dagen oregelbundet -.- Ja suck och pust på det! Hade vart skönare om det bara satte igång och gjorde ont så in i h*vete istället och sen så var det över och man fick något för mödan ^^
(haha och detta säger jag nu! Ska bli spännande att se vad man säger när jag väl är där xD )

Men nu får det bli att försöka stå upp så mycket jag orkar då så att trycket kanske sätter igång det ännu mer ;)

Ciao Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0