Julfirande Med Johannes släkt

Lite efterblivet så att säga :P Jo nu var det dags att träffa hans släkt och käka lite julmiddag och dela ut lite julklappar ^^ Trevligt måste jag säga! Hans morfar ser ju inte mer nu iallafall och fick gå ett varv runt bordet när vi satt ner och fråga vilka alla var så han visste var vi satt typ xD Men men så är det!

Och Mums! Godaste potatisgratängen ever ;) Det är den jag använder mig av också :D Bäst i heeeeeela världen! Någon fransk skit som har ett jätte krångligt namn men som smakar gudomligt! Kul när vi kom hem, då satt jag och kände mig sugen på ännu mer sånt xD Sååååå otroligt god är den :)

Iallafall så var alla där och alla skulla titta och känna på magen såklart :) Men så är det och vadå det är väl lite kul i sig också men lite jobbigt att vara mittpunkten Oo

Vi åkte hem rätt tidigt i snöovädret eftersom min rygg gått av på typ 12349072582489728943 ställen så strålar allt ner i svanken -.- suck suck suck!

Men det var trevligt iallafall och lite mys ^^

Ciao ciao

Kommentarer
Postat av: TRE SYSTRARNA I JEANS

Hejssan!

Allting bra med dig idag? (:

Fin blogg!

KRAM & Puss

2011-01-07 @ 10:04:02
URL: http://tresystrarnaijeans.blogg.se/
Postat av: Tinkelbell

Haha jo allt är fint förutom det vanliga ryggont ect ^^ Men det flyter allt på! :D

2011-01-07 @ 10:16:55
URL: http://tinkels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0