tiden tickar på..

Idag ska vi till min BM på kontroll. Ingen bebis än och den dummar sig bara och plågar sin stackars mamma. Ska be henne göra en undersökning idag så vi kan få reda på om det har börjat hända något än! Hade vart lite roligt om man vet att något hade hänt iallafall så all den här irriterande smärtan i mage och rygg inte vart helt i onödan!

Men annars så har bebben bara 2 dagar på sig nu! BF är ju nu på fredag, den 14!
Men den verkar tycka det är allt för mysigt där inne! :/

Idag kommer vi antagligen också prata om igångsättning och sådant eftersom det måste bokas i tid. Dom har ju ändrat i vårat län, så man får gå 3 veckor över tiden innan de sätter igång än -.- Jag dock, tänker tjata på min BM att jag absolut senast vill bli igångsatt den 28. Det är ändå 2 veckor över tiden och jag kommer avlida om jag måste vänta ytterligare 1 vecka. Ska försöka få ur henne om man kan bli igångsatt ännu tidigare eftersom jag har haft tillväxt avvikelser. Även om den nu hade växt lite iallafall, men för saken skull liksom :)

Lite tråkigt att ligga här och vänta på att johannes ska komma hem från jobbet och inte ha en bebis att gosa med. Så katten fick offra sig! (inte för att han tackar nej till mys och gos i sängen :P)
Det snöade som bara den också inatt. Detta sög ju då hela våran infart är täckt av blank is och blank is med maaassa pudersnö blir Jääätte halt :/ Fick gå ut och skotta bort lite snö iallafall så nästan hela är ren skottad. Måste gå med tösalt sen och sprida ut lite för det går inte att gå där ute! jag halkade 2 ggr och sen halkade jag nästan typ 10 ggr till utöver det -.- Fick saltat ordentligen på och alldeles nedanför trappen iallafall så man kan gå ner och upp för den utan att trilla och dö typ.

Annars så har ju våran bil gått sönder igen -.- tror det är hjullagret som dragit åt skogen. Så fick köra upp den, i 30km/h -.- , till stan och lämna den till en mekaniker som skulle kolla på detta idag. Som tur är så fick vi låna johannes mammas bil idag så johannes kunde komma till och hem från jobbet och jag till BM sen med. Måste även handla lite mat då det är verkligen helt tomt i frysen! :O Alltså, man brukar säga att det är "tomt" för de finns inte så mycket kul saker som man är sugen på i den. Men våran är tom nu xD Helt sjukt :P Så idag måste de inhandlas lite mat!

För övrigt så är jag såååååååå sugen på en Elmaco Chicken på McDonalds! :D Inte för att hamburgaren är speciellt god, utan för pommesen! :D Dom är såååå goda med den kryddan man får till dom! Mums mums, men nej! Det får jag allt vänta med! Sånna dumheter :P Skyller dock detta suget på att McDonalds kör den j*vla reklamen heeela tiden på radion och att de bara kommer ha kvar den till sista januari! Så det får bli en sån där present för-att-du-var-duktig-och-födde-vårat-barn från johannes :P

Men nej, nu ska jag fördiva tiden och sedan åka till BM;an. Så kom ut nu bebben!

Ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0