Tummen ur...

Ja idag stog jag inte ut mer! Såååå skitigt var det hemma hos oss så nu var det dags att städa ordentligt! Plockade först bort alla julsaker, eftersom jag inte orkade igår. Sen var det dammsugning, diska, tvätta, vika tvätt, torka av allt och skura som gällde! Mycket tråkigt men välbehövligt! Så nu är det rent och fint och jag trivs riktigt bra med mig själv nu som orkade göra allt detta :) Tog hela dagen men det var allt värt det ^^

Jag har även skottat halva infarten. Så ska gå ut och göra klart sen. Blev så fruktansvärt varm förut när jag håll på så fick ta en paus och städa inne istället! Synd bara att det typ är mörkt ute nu :/ men det ska nog gå bra ändå!
Mina fötter vill inte vara med mer dock :/ Sååå ont i dom! men vill göra klart.. känns så tråkigt att lämna det halv färdigt där ute.

Annars så vill jag gratulera Pierre och Therese som nu fått en lite pojke :) Han var beräknad i februari men ville komma ut redan nu! Synd att den inte ville smitta av sig på min lite ;) Men grattis iallafall! :D

Ciao ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0