AH-MY-GOD!

Haha färgade håret igår kväll/natt med Therese och ah, vad ska man säga! Det är ljust xD haha inte jätte blont eller så men det skulle ju bli ljusbrunt tänkte jag mig men de är snarare mellan/mörk blond xD Så ah.. ska försöka vänja mig, kanske köpa en mer brun färg. Annars finns ju svart hårfärg till mig räddning ;) Men de blir nog bra!

Idag bär det av till BVC och 6månaders kontrollen :) Ska blir kul ^^ sen ska det bära av till Alice så ska Olivia få busa av sig lite på tigerns hemma plan ;) Haha det är så himla roligt! När alice var här så typ morrade hon med bas röst hela tiden för att hennes gudmor hade suttit och lärt henne de och ah, det lät hysteriskt roligt xD Haha!

Nej nu ska jag och Olivia äta frukost! 

Ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0